سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( جمعه 86/11/26 :: ساعت 10:2 صبح)

     

    تست میزان استرس

     

    شاید تصاویر زیر و یا عکسهایی شبیه آنرا قبلا زیاد دیده اید.
    تصاویری که مربوط به خطای دید می شوند. اما شاید کاربرد آنها را ندانید...

    تصاویر زیر برای امتحان مقدار استرسی که یک فرد دارد و یا فشاری که می تواند تحمل کند، استفاده می شود
    . 

    ادامه مطلب...



  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( یکشنبه 86/11/7 :: ساعت 12:35 عصر)

    یاد دهی و یاد گیری از همان اوان کودکی شروع می‌شود. مرحله ی رشد مغز کودک در طول ماه‌های اول زندگی، مرحله ی بسیار حساسی است که در چگونگی یاد گیری تمامی سال‌های عمر او اثر می‌گذارد. در این ماه‌ها مغز کودک به سرعت زیادی رشد می‌کند و این مرحله درست زمانی است که پدر و مادر، هشیار و آگاه با فعالیت‌هایی بسیار ساده‌ و برقراری ارتباط‌های اثرگذار می‌توانند چگونگی یاد گیری فرزند دلبندشان در سال‌های ‌آتی را به خوبی رقم بزنند و تاثیرات ماندگار خود را بر ذهن و مغز او برجای بگذارند. آنچه در این سلسله مقالات می‌آید ، بیان‌گر مطالبی است که به نوعی با رشد و یاد گیری کودک و امور مرتبط با یاد دهی و آموزش به او سرو کار دارد.

    ادامه مطلب...



  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( یکشنبه 86/10/23 :: ساعت 1:49 عصر)

    آموزش حروف « ابجد» :

    ابجد کبیر ازمسلمات است و عدد آن تا یک هزار می باشد که به 28 حرف در زبان عرب تقسیم شده است . و در مورد آن بین مسلمانان از شیعه و سنی جای شبهه و تردید نیست و در بین غیر مسلمانان نیز ابجد کبیر معروف است . و ژاپنی ها و چینی ها نیز به حروف ابجد کبیر معتقد هستند . با اینکه حروف الفبای آنان سیصد حرف است اما به طریق خاصی اعداد 1 تا 1000 راکه برای 28 حرف است و خود نیز 28 عدد مستقل است را برتمام الفبای خود قسمت می کنند .ادامه مطلب...



  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( پنج شنبه 86/10/13 :: ساعت 10:36 صبح)

    لپ تاپ های 100دلاری در اختیار مدارس کشورهای فقیر قرار می گیرد

    ادامه مطلب...


  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( سه شنبه 86/10/11 :: ساعت 1:52 عصر)
    Google Companyگوگل شرکتی شناخته شده است که می توان گفت صد در صد کاربران اینترنت حداقل یکبار از آن استفاده کرده اند. اما زمانی که گوگل در سال 1995 کار خودش را شروع کرد کسی فکر نمی کرد که اینقدر سریع پیشرفت کند. گوگل طی این تقریبا 12 سال از یک موتور جستجوی صرف، به یک غول اینترنتی در همه زمینه ها بدل شده است. یعنی کمتر شاخه ای در اینترنت یافت می شود که گوگل در آن فعالیت نکند. از جستجوی اینترنت و کتاب و ویدئو و .. گرفته تا ایمیل و نقشه و وبلاگ و …

    در زیر مهمترین و شامل ترین خدمات گوگل معرفی و توضیح داده می شوند:

    ادامه مطلب...



  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( سه شنبه 86/10/11 :: ساعت 1:49 عصر)

    اینترنت اکسپلورر

    1-با فشردن کلیدهای Alt+D مکان نما (Curser) قسمت ورود آدرس (Address Bar) را انتخاب می کند تا آدرس جدید را وارد کنید.  

    2-کلید های موجود در قسمت بالای نرم افزار را می تواند با کلیک راست و انتخاب Customize تغییر دهید و کلیدهای جدیدی همچون Edit برای نمایش کد صفحه و Size برای تغییر اندازه قلم های صفحه اضافه کنید.

    ادامه مطلب...



  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( سه شنبه 86/10/11 :: ساعت 12:2 عصر)

    آیا مخترع Ctrl+Alt+Del را می شناسید؟

    دیوید برادلی کد یکی از مشهور ترین کلید های ترکیبی جهان را نوشته است. ترکیب سه کید Ctrl+Alt+Del که از قدیم به سلام سه انگشتی معروف است. در پارک تحقیقی مثلث در کالوریای شمالی امریکا به ملاقات مردی می رویم به نام دیوید برادلی که تنها 5 دقیقه وقت خود را صرف نوشتن برنامه ی کرد که سال های سال است که تمام کاربران کامپیوتر را در سراسر جهان به خود مشغول کرده است. ما حصل کار یکی از مشهور ترین کلید های ترکیبی شناخته شده است. یعنی ترکیب سه کلید Ctrl+Alt+Del . فشار دادن توام این یه کلید. کامپیوتر ها را مجبور می سازد بر خلاف میل خود خاموش و روشن شده و به اصطلاح دوباره بوت شوند و به این ترتیب مزد تمرد و سرکشی خود را بچشند.

    خود برادلی می گوید: نمی دانستیم این کار قرار است به نشانه ی از فرهنگ تبدیل شود.من کار های خیلی زیادتری نسبت به Ctrl+Alt+Del انجام داده ام ولی متآشفانه و از بخت بد برای این یکی معروف شده ام!

    (غلامرضا بردبار)




  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( سه شنبه 86/10/11 :: ساعت 11:21 صبح)
    ایمیل ها را اتوماتیک پاسخ دهید
    گــــروه امنیتی w32

     ممکن است قصد داشته باشید تا چند روزی به سفر بروید. با این حساب ایمیل هایی که برای شما ارسال میشود طبعأ بی جواب میمانند. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک قابلیت جالب نرم افزار Outlook Express بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید ایمیل هایی که برای شما می آید را به طور اتوماتیک یک جواب بدهید. به عنوان مثال در صورتی که در سفر باشید میتوانید کاری کنید که پس از دریافت هر ایمیل ، پاسخی که در بر دارنده در سفر بودن شماست برای نگارنده ایمیل ارسال شود
    ادامه مطلب...



  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( پنج شنبه 86/9/29 :: ساعت 1:12 عصر)
    دیدن اطلاعات این ساعت می توانید بدانید که جمعیت دنیا در هر لحظه با چه سرعتی در حال افزایش است، چند نفر در دنیا به ویروس ایدز مبتلا می شوند، چه اندازه از ذخایر نفت دنیا باقی مانده ......  (منبع)




    <      1   2   3   4      

    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]