سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( جمعه 89/4/11 :: ساعت 12:1 صبح)

    رقایت برای تثبیت نام خلیج فارس یا جایگزینی خلیج ع.ر.ب.ی
    گوگل اعلام کرده است رای گیری را در عدد یک میلیون کاربر متوقف خواهد کرد و آنگاه کفه ترازوی رای به نفع هر گزینه سنگین شود آن نام را برای خلیج فارس برخواهد گزید. تعداد آراء طرفدار نام اصیل این خلیج تاریخی در طول هفته گذشته رشد کمی داشته و در مقابل این کاربران عرب بوده اند که آراء خود را از زیر 26 درصد به 31 درصد رسانده اند
    بار دیگر رای گیری پر مراجعه ترین سایت جهان برای درج نام اصیل خلیج فارس در مقابل ادعای واهی گروهی از اعراب برای گنجاندن نام ساختگی خلیج ع.ر.ب.ی بر روی نقشه های به نمایش درآمده در این سایت تکاپوی کاربران اینترنت در ایران را به همراه داشته است.
     
    به گزارش البرز بخش رای گیری موتور جستجوی گوگل در صفحه ای به نام خلیج فارس یا خلیج ع.ر.ب.ی انجام می شود با رقابت تنگاتنگ کاربران ایرانی و عرب مواجه شده است به طوریکه تا لحظه ارسال این خبر بیش از ششصد و ده هزار نفر در ان شرکت کرده و رای داده اند. 
    میزان آراء طرفدار نام خلیج فارس 68.6 (شصت و هشت و شش دهم ) درصد و طرفداران نام ساختگی 31.4 ( سی و یک و چهاردهم) درصد است که ظاهرا" امار خوبی است اما گزارش ها حاکی از آن است که تعداد آراء طرفدار نام اصیل این خلیج تاریخی در طول هفته گذشته رشد کمی داشته و در مقابل این کاربران عرب بوده اند که آراء خود را از زیر 26 درصد به 31 درصد رسانده اند. 
     این گزارش حاکی است اکنون لینک صفحه رای در ایمیل های ارسالی کاربران به یکدیگر و صفحات گروههای اجتماعی به وفور دیده می شود.
     
    گوگل اعلام کرده است رای گیری را در عدد یک میلیون کاربر متوقف خواهد کرد و آنگاه کفه ترازوی رای به نفع هر گزینه سنگین شود آن نام را برای خلیج فارس برخواهد گزید.
     
    پایگاه خبری البرز به سهم خود در تلاش است تا سهم آراء کاربران ایرانی در این وب سایت فزونی یابد تا این رقابت جنگ گونه در فضای مجازی مانند دیگر عرصه های رویارویی به نفع ایران تمام شود.
     
    از این رو از کاربران محترم سایت می خواهیم لینک زیر که مربوز به رای گیری درباره نام خلیج فارس است را از هر طریق ممکن برای دیگر کاربران ارسال داشته و خود نیز در این رای گیری شرکت کنند.
     
    لینک صفحه اصلی رای گیری:
     
    http://www.persianorarabiangulf.com/index.php





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]