سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( دوشنبه 89/3/24 :: ساعت 7:52 عصر)

    وزیر آموزش و پرورش گفت: حقوق و مزایای خرداد و معوقه ماه‌های فروردین و اردیبهشت فرهنگیان براساس احکام جدید پرداخت خواهد شد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایسنا، دکتر حاجی بابایی با تاکید بر پرداخت 5/3 میلیون تومان به فرهنگیان بازنشسته پیش از موعد تا روز پنجشنبه، بیستم خردادماه از تلاش و کوشش این وزارتخانه برای تامین و پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت این دسته از فرهنگیان خبر داد.

    وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راه‌اندازی پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در سراسر کشور تصریح کرد: بر این اساس از امکانات مدارس برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استفاده خواهیم کرد.

    وزیر آموزش و پرورش گفت: سرانه مدارس شهری ماه آینده به حساب مدارس واریز می شود و مجتمع های روستایی نیز سرانه ویژه دریافت خواهند کرد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحدمرکزی خبر ،حمید رضا حاجی بابای گفت: طرح ایجاد مجتمع های آموزشی در روستاها در حال اجراست و این مجتمع های آموزشی علاوه بر سرانه مدارس عادی1تا5 میلیون تومان براساس تعداد دانش آموزان سرانه ویژه دریافت می کنند.
    وی با اشاره به این که مشکل مدرک معادل فرهنگیان به زودی حل خواهد شد گفت: با صحبت هایی که با وزیر علوم داشتیم این معلمان می توانند در صورت قبولی در دوره های بالاتر کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل دهند و مدرک قبلی آنان نیز معتبر خواهد بود.
    وزیر آموزش و پرورش از پرداخت حق الزحمه فرهنگیان مناطق محروم خبر داد و گفت: تاکنون بیش از200میلیارد تومان برای حق الزحمه این فرهنگیان پرداخت شده است و در صورت تأمین اعتبار300میلیارد تومان دیگر برای این فرهنگیان اختصاص داده خواهد شد.
    وی در بخش دیگری گفت: براساس مصوبه مجلس ما موظف به استخدام7000 آموزشیار نهضت سوادآموزی در مدت 5 سال هستیم و امسال نیز برای استخدام3000آموزشیار آمادگی داریم.
    حاجی بابایی به درخواست فرهنگیان برای بازنشستگی پیش از موعد اشاره و اضافه کرد: در نیمه دوم مرداد برای فرهنگیانی که به دلیل شرایط خاص امکان ادامه خدمت ندارند تصمیم گیری خواهیم کرد.
    وزیر آموزش و پرورش گفت: تصحیح برگه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مراحل پایانی است و به زودی نتایج آزمون استخدامی را اعلام خواهیم کرد.

     





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]