سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • یک معاون ( یکشنبه 89/3/9 :: ساعت 1:5 عصر)

    به گزارش کارمندنیوز ، صادق محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی در شورای عالی رفاه استان سمنان با اعلام این مطلب گفت: پیگیری پرداخت مطالبات بازنشستگان قبل از سال 79 و مشمولان قانون خدمات کشوری سال‌های 86 و 87 از جمله اقداماتی است که وزارت رفاه در دستور کار دارد.

    وی افزود: برای پرداخت این مطالبات، منتظر پرداخت‌های دولت به این بخش یا فروش سهام شرکت‌های واگذار شده دولتی هستیم.

    وی با بیان اینکه مجوز بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت امسال ممنوع شده است، اظهار داشت: فقط بازنشستگانی که تا پایان سال 88 همه مراحل قانونی بازنشستگی پیش از موعد خود را انجام داده‌اند، در صورتی که سازمان یا وزارتخانه محل خدمت‌شان مبلغ بازنشستگی با 25 سال سابقه را پرداخت کند، از تسهیلات دولت نیز برخوردار می‌شوند.

    وزیر رفاه و تأمین اجتماعی تصریح کرد: این ممنوعیت با توجه به خروج نیروهای باتجربه از مجموعه دولت پس از 25 سال خدمت و ورود دوباره همین افراد به عناوین مختلف و با حقوق و مزایای مضاعف به نظام دولتی اعمال شده است.

    محصولی درباره تشکیل ادارات کل رفاه و تأمین اجتماعی در استان‌ها گفت: تشکیل این ادارات در استان‌ها به منظور پیگیری و نظارت دقیق بر اجرای سیاست‌های وزارت رفاه است و این مصوبه به معنای ادغام سازمان‌های زیرمجموعه نظیر تأمین اجتماعی، بهزیستی و خدمات درمانی در استان‌ها نیست.

    استقبال مردم از دولت در استان‌ها به خاطر پیروی از امام و خدمتگزاری است .

    وزیر رفاه گفت: استقبال پرشور از رئیس‌جمهوری در سفرهای استانی به خاطر این است که مردم دولت را خدمتگزار و در مسیر امام راحل می‌دانند.

    «صادق محصولی» دیروز در سمنان با گرامیداشت سالگرد تولد امام راحل و نیز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: دولت دنباله‌رو امام و رهبری و در صدد تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است به همین دلیل است که رهبری اجازه تضعیف دولت را نمی‌دهد و آن را حرام می‌داند.

    وزیر رفاه و تأمین اجتماعی تأکید کرد: بالاترین افتخار امروز برای مسئولان نوکری مردم است و خدمت به مردم بزرگترین نعمت است.


     





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]