سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( پنج شنبه 89/2/23 :: ساعت 6:42 عصر)

    رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش زمان و نحوه اصلاح اطلاعات داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی این وزارتخانه را اعلام کرد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر،محمد تقی صابری گفت: داوطلبان شرکت در این آزمون که در زمان ثبت نام یعنی 12 تا 19 اردیبهشت از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش نام نویسی کرده اند برای اطمینان از صحت اطلاعات خود از امروز تا پایان یکشنبه 26 اردیبهشت می توانند به این پایگاه مراجعه و برای اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

    وی تاکید کرد : داوطلبان باید از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه‌های صادر شده این مرکز در سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir برخوردار باشند.

    صابری گفت : استان درخواستی داوطلبان باید ظرفیت پذیرش در رشته شغلی موردنظر آنان را داشته باشد و الا کارت شرکت در آزمون برای این افراد صادر نخواهد شد.

    وی افزود : بر اساس ضوابط در فرم تقاضانامه آزمون ، شهر مورد نظر برای شرکت در آزمون باید انتخاب شده باشد.

    صابری گفت : با توجه به ممنوعیت پذیرش و استخدام نیروی انسانی در شهر تهران ، ساکنان این شهر که برای شرکت در آزمون استخدامی شهرستان‌های استان تهران ثبت نام کرده‌اند، باید یکی از این شهرها را به عنوان شهر محل آزمون انتخاب کرده باشند.

    وی افزود : چنانچه داوطلبان برای ورود به سایت مرکز سنجش بر اساس کارت ثبت‌نام اینترنتی و کد ملی با مشکلی مواجه شدند ، می توانند در ساعات اداری روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 اردیبهشت‌ با ارائه اصل کارت ثبت‌نام و کارت ملی به واحد سنجش ادارات و مناطق آموزش و پرورش در سراسر کشور مراجعه کنند.





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]