سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( چهارشنبه 89/2/22 :: ساعت 10:39 عصر)
    وزیر آموزش و پرورش گفت: مطالبات 53 هزار و 500 نفر از فرهنگیان بازنشسته پیش از موعد تا یک هفته دیگر پرداخت می‌شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از فارس ، حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه اختتامیه چهارمین جشنواره تولید و حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد با بیان اینکه مطالبات 53 هزار و 500 نفر از فرهنگیان بازنشسته پیش از موعد تا یک هفته دیگر پرداخت می‌شود، افزود: 4 میلیون تومان بابت قسط دوم به حساب هر یک از فرهنگیان بازنشسته پیش از موعد واریز خواهد شد همچنین مطالبات استان‌ها دیروز به حساب این دسته از بازنشستگان واریز شد.

    وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، معلمان حق‌التدریس بر اساس تخصص و سابقه کار در اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش هستند.

    وی ادامه داد: در صورتی که در استان‌ها نیروی حق‌التدریس متخصص در رشته‌های اعلام‌شده تربیت‌بدنی، مشاوره و فنی وجود نداشته باشد، از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استفاده خواهد شد.

    * 678 هزار نفر در آزمون آموزش و پرورش ثبت‌نام کردند

    حاجی‌بابایی افزود: وقتی گفته می‌شود 20 هزار نیروی تربیت‌بدنی از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش می‌شوند، به معنای جذب همه معلمان حق‌التدریس نیست چرا که آموزش و پرورش دارای تنها یک هزار و 640 معلم تربیت‌بدنی است و حدود 18 هزار نفر از طریق آزمون جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

    وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: 678 هزار نفر برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده‌اند.




    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]