سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • یک معاون ( چهارشنبه 89/2/8 :: ساعت 12:40 صبح)

    رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری وزارت آموزش و‌پرورش شرایط استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.
     


    به گزارش  فارس به نقل مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اسدالله اسدی گرمارودی گفت: معلمان حق‌التدریس کد دار و دارای مدرک کارشناسی و بالاتر با حداقل 4 سال سابقه تدریس مستمر که تا پایان سال تحصیلی 1388ـ 1387 شاغل بوده و میانگین حداقل 12 ساعت تدریس در هفته در چهار سال گذشته را داشته باشند، شامل این طرح هستند.
    وی افزود: معلمان حق‌التدریس کد دار و دارای مدرک کاردانی با حداقل 5 سال سابقه تدریس مستمر که تا پایان سال تحصیلی 1388ـ 1387 شاغل بوده و میانگین حداقل 12 ساعت تدریس در هفته در پنج سال گذشته را داشته باشند، واجد شرایط هستند.
    گرمارودی در ادامه اظهار داشت: معلمان حق‌التدریس کد دار که دارای مدرک دیپلم بوده و حداقل 7 سال سابقه تدریس مستمر داشته باشند واجد شرایط هستند که در این مورد اولویت با معلمان کوچ‌رو و مناطق محروم است. این افراد همچنین باید تا پایان سال تحصیلی 1388ـ 1387 شاغل بوده و میانگین حداقل 24 ساعت تدریس در هفته در 7 سال گذشته داشته باشند.
    رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی، آمار و فناوری وزارت آموزش و‌پرورش در ادامه خاطر نشان کرد: آموزشیاران نهضت سوادآموزی که بعد از تاریخ هشتم آبان سال 1380 در نهضت سوادآموزی دارای بیش از 60 ماه سابقه خدمت باشند، به شرط شاغل بودن در نهضت سوادآموزی و داشتن حداقل مدرک کاردانی با اولویت رشته‌های مرتبط و در صورت داشتن مدرک کارشناسی و بالاتر و سنوات خدمت، واجد شرایط هستند.
    وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای قانون فوق، از بین واجدین شرایط بر حسب بالاترین سنوات خدمت و میانگین تدریس هفتگی، 26 هزار نفر شامل 400 نفر از شاغلان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، 3000 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی و 22 هزار و 600 نفر از معلمان حق‌التدریس کددار را فقط برای خدمت در دوره ابتدایی به استخدام در می‌آورد.
    اسامی تمامی معلمان حق التدریس کد دار واجد شرایط برای انتخاب اولویت‌های استخدامی در سال جاری به تفکیک استان‌، منطقه خدمت و سنوات تدریس در سایت www.medu.ir/meduDocs/tadris قرار گرفته است و اسامی آموزشیاران واجد شرایط استخدام از طریق نهضت سوادآموزی نیز اعلام می‌شود.
    افراد ذی‌نفع در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و اعلام آن در سایت، لازم است مراتب را به صورت مکتوب به امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه اطلاع داده و تا حصول نتیجه کار را دنبال کنند. امور اداری ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها نیز موظف هستند ضمن رسیدگی سریع به اعتراضات احتمالی، به نحوی که هیچ اعتراضی باقی نماند، در نخستین فرصت نتایج را در پایگاه اطلاعات آماری وزارت آموزش و پرورش ثبت کنند.





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]