سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • یک معاون ( دوشنبه 89/2/6 :: ساعت 11:36 عصر)

    به گزارش کارمندنیوز ، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با اشاره به قانون مدیریت خدمات کشوری درباره برقراری رابطه میان عملکرد و پاداش کارکنان دولت گفت: در حال فراهم کردن ساز و کاری هستیم تا آنهایی که عملکرد بهتری دارند از فوق العاده بیشتری برخوردار شوند.

    لطف الله فروزنده درباره میزان افزایش حقوق و مزایای کارمندان دولت با بیان اینکه این موضوع باید به تصویب هیئت دولت برسد افزود: در این باره پیش بینی ها و بررسی هایی انجام شده و پیش نویس ابتدایی آن به دولت رفته است.

    وی گفت: ضریب با توجه به احکام قانونی که وجود دارد یعنی میزان اعتبارات و نرخ تورم تعیین می شود که امیدواریم بتوانیم آن را تا پایان اردیبهشت اعلام کنیم.

    فروزنده در پاسخ به سوالی درخصوص حداقل افزایش حقوق و مزایا در پیش نویس ارسالی به دولت اظهار داشت: قرار است این موضوع در کمیته ای بررسی شود اما در حال حاضر و پیش از تصویب هیئت دولت نمی توانم آن را اعلام کنم.

    معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرای افزایش حقوق و مزایای کارمندان دولت در سال 1389 گفت: از اول فروردین 1389 اجرا می شود و برای ماه های قبل نیز احکام مجددا زده و افزایش ضریب روی احکام اعمال می شود.

    وی افزود: این افزایش، همه کارمندان دولت چه آنهایی که مشمول قانون مدیریت هستند و چه آنهایی که نیستند، نیروهای مسلح و همه شاغلان رسمی و پیمانی را شامل می شود.

    فروزنده با بیان اینکه وزارت کار و امور اجتماعی افزایش حقوق و مزایای کارگران، شرکتی ها و قراردادی ها را حداقل 7 درصد به عنوان ضریب در سال 1389 اعلام کرده است گفت: امیدواریم امسال بتوانیم فوق العاده ها را متناسب با عملکرد و اصلاح نظام پرداخت برقرار کنیم یعنی اگر مدیری در یک دستگاه بتواند اصلاحات ساختاری منجر به کاهش هزینه انجام دهد، این هزینه می تواند به فوق العاده ماده 56 به همان دستگاه برگردد.

    معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور درباره معافیت مالیاتی حقوق کارمندان دولت نیز اظهار داشت: این موضوع در حکم بودجه آمده که بر اساس آن تا 550 هزار تومان معاف از مالیات است و بقیه به صورت تصاعدی محاسبه می شود





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]