سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( دوشنبه 89/2/6 :: ساعت 11:19 عصر)
    وزیر آموزش و پرورش گفت: ثبت نام در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش از12 اردیبهشت به مناسبت روز معلم در ادارات آموزش و پرورش آغاز خواهد شد.
     به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، حمیدرضا حاجی بابایی افزود: آگهی استخدام این نیروها در چند روز آینده در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ خواهد شد و مرحله اول آزمون7خرداد به صورت سراسری برگزار خواهد شد.
     
    * در این آزمون3برابر ظرفیت مورد نیاز یعنی120هزار نفر پذیرفته می شوند

    وی خاطرنشان کرد: در این آزمون3برابر ظرفیت مورد نیاز یعنی120هزار نفر پذیرفته می شوند که باید در آزمون مرحله دوم شرکت کنند.
     وی تصریح کرد: شرایط شرکت کنندگان در این آزمون از قبیل رشته ها و مدارک تحصیلی مورد نیاز، شرط سن و مفاد آزمون در آگهی های استخدام درج خواهد شد. وزیر آموزش و پرورش گفت: این آزمون به صورت چهار گزینه ای خواهد بود و برگه های آزمون را دستگاه تصحیح خواهد کرد و ما نظارت دقیق بر چگونگی این آزمون خواهیم داشت.
    حاجی بابایی تاکید کرد: ورود به وزارت آموزش و پرورش و استخدام بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی فقط از طریق مراکز تربیت معلم و آزمون خواهد بود.
     وی به مراحل استخدام26 هزار نفر از معلمان حق التدریس نیز اشاره و اضافه کرد: به زودی اسامی44هزار نفر از معلمان حق التدریس که شرایط استخدامی را دارند در پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش قرار خواهیم داد تا این افراد بتوانند از سابقه و اولویت استخدامی خود آگاه شوند.
     وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: معلمان حق التدریس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش می توانند از پرونده و سابقه کاری خود آگاه شوند و در صورت مغایرت برای رفع نقص پرونده به آموزش و پرورش استان خود مراجعه کنند. وی گفت: احکام26هزار نفر از معلمان حق التدریس پس از طی مراحل استخدامی از فروردین امسال صادر خواهد شد.




    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]