سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( یکشنبه 89/2/5 :: ساعت 12:54 صبح)

    *تمامی فرهنگیان رسمی و پیمانی از اول اردیبهشت فرم عضویت را تکمیل کنند
    *این بیمه‌نامه مازاد بر تعهدات بیمه‌گر پایه تا سقف هزینه‌های درمانی مصوب در بخش خصوصی طبق تعرفه نظام پزشکی برای هر عمل در بیمارستان‌های کشور پوشش‌های درمانی لازم را به فرهنگیان ارائه می‌دهد
    *دانش‌آموزان و مدارس نیز بیمه می‌شوند

    فرهنگیان رسمی و پیمانی و افراد تحت تکفل آنها می‌توانند از اول اردیبهشت‌ از خدمات بیمه طلایی فرهنگیان با ارائه دفترچه بیمه‌‌گر پایه برخوردار شوند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از فارس ، تفاهم‌نامه بیمه طلایی فرهنگیان در تاریخ 21 فروردین سال جاری بین وزارت آموزش و پرورش منعقد شد و از اول اردیبهشت‌ اجرا خواهد شد.
    این بیمه‌نامه مازاد بر تعهدات بیمه‌گر پایه تا سقف هزینه‌های درمانی مصوب در بخش خصوصی طبق تعرفه نظام پزشکی برای هر عمل در بیمارستان‌های کشور پوشش‌های درمانی لازم را به فرهنگیان ارائه می‌دهد.
    نرخ‌های آزاد و خارج از تعرفه قابل پوشش نیست و اگر از بخش خصوصی استفاده شود مشمول 20 درصد فرانشیز می‌شود ولی اگر از بخش دولتی باشد، بدون فرانشیز کلیه هزینه‌های مربوطه پرداخت می‌شود.

    * تمامی فرهنگیان رسمی و پیمانی از اول اردیبهشت فرم عضویت را تکمیل کنند

    بنا براین گزارش ،از دیگر مزایای این قرارداد استفاده از پوشش‌های هزینه‌ای مربوط به دارو طبق فارماکوپه (داروهای مورد تأیید وزارت بهداشت) ایران و هزینه‌های ویزیت تا سقف تعرفه‌های مصوب بخش دولتی و خصوصی و همچنین هزینه‌های پاراکلینیکی طبق تعرفه بخش‌های مذکور بدون سقف است.
    همچنین از اول اردیبهشت‌ تمامی فرهنگیان رسمی و پیمانی به غیر از قراردادی‌ها و بازنشستگان و افراد تحت تکفل قانونی آنها می‌توانند با مراجعه به ادارات کل رفاه، تعاون و پشتیبانی مناطق مختلف آموزش و پرورش نسبت به دریافت فرم عضویت اقدام کرده و از پوشش‌های لازم برخوردار شوند.
    جهت تعیین هویت بیمه‌شدگان تا زمانی که کارت طلایی آنها صادر نشده است، الزامیست از دفترچه‌ بیمه‌گر پایه در مراکز طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد استفاده کنند.
    این بیمه‌نامه موارد مختلف درمانی را شامل می‌شود که در برخی سقف سرمایه وجود داشته و در برخی وجود ندارد.

    * جبران هزینه بیماری‌های خاص بدون اعمال فرانشیز

    در بخش‌های عینک، زایمان طبیعی و سزارین، رفع عیوب انکساری چشم و دندانپزشکی سقف سرمایه محدود شده است.
    هزینه‌های دندانپزشکی به جز ارتودنسی و زیبایی تا سقف 200 هزار تومان،‌ عینک تا 50 هزار تومان، رفع عیوب انکساری چشم تا 300 هزار تومان و زایمان تا یک میلیون تومان تحت پوشش این بیمه‌نامه است.
    جبران هزینه‌های بیماری‌های صعب‌العلاج شامل انواع سرطان و ام‌اس، پارکینسون، هپاتیت، ایدز و آلزایمر است؛ براساس تعرفه‌ مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه‌گر و با رعایت اصل همطرازی بدون اعمال فرانشیز در طول سال در تعهد بیمه‌گر خواهد بود.
    در خصوص سایر بیماری‌های صعب‌العلاج با نظر مشترک شورای درمان بیمه‌گر و بیمه گذار اقدام خواهد شد.
    در خصوص هزینه‌های بیماری‌های خاص شامل بیماری‌های هموفیلی، تالاسمی ماژور، پیوند کلیه، دیالیز ناشی از نارسایی مزمن کلیه ترجیحاً از دفترچه بیماری‌های خاص و در غیر این صورت پس از اخذ سهم بیمه‌گر پایه با رعایت اصل همطرازی و تعرفه مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت خواهد شد.

    *‌ دانش‌آموزان و مدارس نیز بیمه می‌شوند

    فرهنگیان می‌توانند سایر بیمه‌ها مانند خودرو اعم از بدنه و شخص ثالث را به صورت اقساط دریافت کنند و با پرداخت ماهیانه 1600 تومان می‌توانند تا سقف سه میلیون تومان از بیمه عمر کارکنان دولت استفاده کنند.
    بیمه‌نامه تکمیلی عمر کارمندان به صورت اختیاری و با سقف‌های سه، پنج و 10 میلیون‌تومانی است که به ترتیب حق بیمه‌های 700، یک هزار و 160 و دو هزار و 300 تومان در ماه دارند.
    همچنین بیمه حوادث دانش‌آموزی که از اول مهر سال‌جاری به بیمه ایران منتقل خواهد شد و بیمه آتش‌سوزی منازل فرهنگیان و مدارس از جمله این بیمه‌نامه‌ها هستند که از اول اردیبهشت‌ قابل اجراست.
    از دیگر بیمه‌هایی که در تفاهمنامه بیمه ایران و آموزش و پرورش آمده است، بیمه زلزله مدارس، بیمه مسئولیت برگزار‌کنندگان اردوهای دانش‌آموزی، بیمه مسئولیت مدیران مدارس و بیمه مأموریت کارکنان است که بنا به درخواست هر منطقه قابل پوشش است.





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]