سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( دوشنبه 89/1/30 :: ساعت 9:13 عصر)

    استخدام در آموزش وپرورش از طریق فراخوان در روزنامه

    وزیر آموزش و پرورش گفت: فراخوان استخدام در آموزش و پرورش به زودی از طریق روزنامه های کثیرالانتشار در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر ،حمیدرضا حاجی بابایی گفت: رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش و سهمیه های استانی مشخص شده است و عملیات اجرایی برگزاری آزمون استخدامی مراحل پایانی را طی می کند.

    وی افزود: روزگذشته جلسه ای با معاونت منابع انسانی رئیس جمهور در این باره داشتیم و به جمع بندی نهایی برای برگزاری این آزمون رسیدیم.

    حاجی بابایی خاطرنشان کرد : باید مراحل استخدام این آزمون به شکلی صورت گیرد که بتوانیم در تابستان دوره آموزش کوتاه مدت را برای پذیرفته شدگان برگزار و آنها را برای سال تحصیلی آینده آماده کنیم.

    حاجی بابایی تصریح کرد : این آزمون ، آزمون بزرگی است و ممکن است 500 تا 600 هزار نفر داوطلب شرکت کنند و به همین دلیل برگزاری آن مقدمات گسترده ای را می طلبد.

    * تدوین سند ملی آموزش و پرورش

    وی تاکید کرد: تدوین سند ملی آموزش و پرورش در یک یا دو جلسه آینده شورای عالی آموزش و پرورش به اتمام می رسد که در ان نحوه ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش مشخص شده است.

    وزیر آموزش و پرورش گفت: در جلسات شورای آموزش و پرورش همچنین درباره زمان و نحوه اجرای ساختار جدید آموزش و پرورش نیز به نتایجی رسیده ایم که بزودی اعلام خواهیم کرد.

    حاجی بابایی یادآور شد: اینکه تغییر ساختار آموزش و پرورش در چه زمانی اغاز می شود و چند سال طول خواهد کشید بعد از طی مراحل قانونی به اطلاع دانش آموزان و خانواده ها خواهد رسید.

    وی خطاب به دانش آموزان و اولیای آنها گفت: تغییر نظام آموزشی هیچ مشکل و تنشی برای دانش آموزان ایجاد نخواهد کرد و اولیاء دانش آموزان هیچ نگرانی از اصلاح ساختار آموزش و پرورش نداشته باشند.

     





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]