سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • یک معاون ( جمعه 89/1/27 :: ساعت 11:43 عصر)

    دکتر حاجی بابایی وزیر آموزش وپرورش اعلام کرد:

    آموزش و پرورش در همایش تبیین سیاست‌های راهبردی و اداری وزارت آموزش و پرورش در سال 89 گفت: اولویت ثبت‌نام در مدارس هیئت امنایی با فرزندان فرهنگیان می‌باشد و سایر امکانات رفاهی پس از رفع نیاز معلمان می‌تواند در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار گیرد.


    به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وزیر آموزش و پرورش در جمع مسئولین امور مالی اداری پشتیبانی وزارت‌خانه آموزش و پرورش در سراسر کشور اعلام کرد: آموزش و پرورش در مسیر یک تحول عظیم قرار گرفته است تحولی که مطالبه مقام معظم رهبری و مردم می‌باشد.

    وی با اشاره به نام‌گذاری سال همت مضاعف و کار مضاعف توسط مقام معظم رهبری افزود: کار مضاعف در آموزش وپرورش با دلگرم شدن معلمان تحقق می‌یابد.

    دکتر حاجی بابایی در این همایش گفت: تحول در آموزش و پرورش شامل همه ابعاد نیروهای انسانی، دانش‌آموزان و فضای آموزشی می‌باشد، براساس نظر کارشناسان و صاحب‌نظران به صورت علمی در حال انجام است.

    وی در ادامه افزود: خط قرمز در آموزش و پرورش احترام و شخصیت معلمان است.

    وزیر آموزش و پرورش از مسئولین امور مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش در سراسر کشور خواست، انجام امور مالی به صورت شفاف صورت گیرد تا پرداخت‌ها به معلمان در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد. همچنین از مسئولین امور مالی استان‌ها خواست بر این اساس بیشترین خدمت‌رسانی را به معلمان انجام دهند.

    حاجی بابایی آنها را امین قانون در آموزش و پرورش و نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان ساخت: در اجرای برنامه‌های تعیین‌کننده و مهم در وزارت آموزش و پرورش محتاج همت همه همکاران در سراسر کشور هستیم.





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]