سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • یک معاون ( شنبه 88/12/8 :: ساعت 3:0 عصر)

    روسری مرجان کلهر، نخستین زن شرکت کننده در مسابقات المپیک زمستانی، در زیر کلاه ایمنی توجه بسیاری از رسانه‌های غربی را به خود جلب کرد.

    در پایان مسابقه مارپیچ کوچک برخی خبرنگاران خارجی از جمله خبرنگار BBC از مرجان کلهر سؤالات سیاسی کردند که نماینده زن ایران در ونکوور به خوبی پاسخ شیطنت آنها را داد.

    به گزارش فارس «توانا»، در پایان مسابقات مارپیچ کوچک بیست و یکمین دوره مسابقات المپیک زمستانی 2010 ونکوور که شب گذشته به وقت تهران برگزار شد، مرجان کلهر مورد استقبال خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی قرار گرفت.
    بسیاری از رسانه‌ها از جمله BBC و خبرگزاری‌های آلمانی درخواست مصاحبه از کلهر را داشتند و بر خلاف روزهای گذشته که سؤالاتشان بر محور مسائل ورزشی بود، این بار و در پایان مسابقه دیشب از وی سؤالات سیاسی هم مطرح کردند.
    یکی از سؤالات خبرنگاران از کلهر این بود که آیا رئیس جمهوری ایران با ورزش زنان در ایران مخالف است یا خیر و از این دست از سؤالات که کلهر در قبال آنها تنها به دادن یک جواب بسنده کرد و به آنها گفت: اگر شرایط آنطور که شما حدس می زنید بود، در حال حاضر من اینجا برای حضور در مسابقات المپیک زمستانی حاضر نبودم.
    پس از مصاحبه‌‌های مختلف، کلهر در بین علاقمندان اسکی قرار گرفت و مشغول دادن امضا و گرفتن عکس یادگاری شد.
    از نکات قابل توجه همچنین می‌توان به قرار گرفتن عکس کلهر در بین قهرمانان طلایی المپیک در سایت رسمی مسابقات اشاره کرد.





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]