سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • کارشناسی آموزش راهنمایی تحصیلی ( سه شنبه 88/12/4 :: ساعت 12:23 عصر)
    عضو هیات رییسه مجلس مطرح کرد؛
    جزییات بیشتر از نحوه دستگیری عبدالمالک ریگی

    تهران - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با ابراز خوشحالی از دستگیری "عبدالمالک ریگی" گفت: سرکرده گروهک تروریستی شرق کشور در حالیکه با هواپیما از پاکستان قصد عزیمت به یکی از کشورهای عربی را داشت، دستگیر شده است.

    محمد دهقان" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار قضایی و حقوقی ایرنا گفت: این جنایتکار که دستش به خون بیگناهان و مظلومان بسیاری آلوده است، با همکاری دقیق و حساب شده وزارت اطلاعات و نیروی هوایی دستگیر شد.
    وی با قدردانی از زحمات وزارت اطلاعات و نیروی هوایی افزود: ریگی در حالیکه با هواپیما از طریق پاکستان قصد عزیمت به یکی از کشورهای عربی را داشت، در آبهای خلیج فارس ، به هواپیمای وی دستور فرود اضطراری داده شد و سپس در بازرسی از هواپیما، وی دستگیر شد.
    این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ،دستگیری این جنایتکار را نشان دهنده اقتدار و تسلط کامل جمهوری اسلامی ایران بر اوضاع کشور و منطقه دانست و گفت: هر کس نسبت به ایران مرتکب جنایتی شود، بداند که هیچ جا و منطقه ای نمی تواند برای وی امن باشد.
    نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی در عین حال یک مجازات را برای این جنایتکار کافی ندانست و گفت: مجازات ریگی در این دنیا، کفاف جنایات وی را نمی دهد.
    عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: باید از طریق این سرکرده گروهک تروریستی ، سرنخ های وی در داخل کشور و نیز ارتباطات وی با مراکز امنیتی آمریکا کشف شود چرا که وی عامل آمریکا در منطقه بوده است.
    "عبدالمالک ریگی" سرکرده گروهک تروریستی شرق ایران در یک عملیات کم سابقه و کاملا مقتدرانه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده است.
    دستگیری این شرور سابقه دار را به خانواده ی عزیرانی که به دستور این پلید به شهادت رسیده اند تبریک عرض مینماییم. 




    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]