سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش راهنمایی شهرستان فلاورجان
  • یک معاون ( سه شنبه 88/11/27 :: ساعت 2:7 عصر)

    به گزارش کارمندنیوز ، دکتر حمید رضا حاجی بابایی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران در این باره گفت : برنامه کارت بیمه طلایی فرهنگیان برای 30 هزار نفر از ایثارگران از اواخر امسال آغاز می شود و برنامه کارت بیمه سایر فرهنگیان نیز از اوایل فروردین ماه آغاز خواهد شد.

    وی افزود : کارت بیمه طلایی در بین تمامی دفترچه و کارت های بیمه هایی که تاکنون صادر شده برترین است و در آن تا مبلغ 200 هزار تومان برای خدمات دندانپزشکی پیش بینی شده است لذا می توان گفت این کارت بیمه جز بهترین امکاناتی است که در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

    وی با اشاره برنامه های وزارت آموزش و پرورش درباره هنرستان ها نیز گفت : شورای عالی اداری تصمیم دارد تا محدودیت هایی را از هنرستان های کشور حذف کند و چنان چه این امر محقق شود رشد هنرجویان از 33 درصد به 50 درصد افزایش خواهد یافت و امکان حضور هنرجویان هنرستان های کشور در کنکور فراهم می شود.

    حاجی بابایی همچنین از ارتقای حقوق دفترداران و جایگاه آن ها در قالب برنامه ای تعریف شده خبر داد و افزود : یکی از برنامه های جدید آموزش و پرورش بحث تعریف دفترداران مدارس است .

    وزیر آموزش و پرورش همچنین از اعزام 400 هزار دانش آموز و 100 هزار معلم به سفرهای زیارتی و فرهنگی در قالب راهیان نور خبر داد و اظهار کرد : برنامه های این سفر از اواخر امسال آغاز می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت .

    حاجی بابایی خاطرنشان کرد : سال گذشته 180 هزار نفر در قالب راهیان نور به مناطق جنوب و غرب کشور سفر کردند .

    وزیر آموزش و پرورش ضمن تبیین برخی سیاست های نظام تعلیم و تربیت کشور با تاکید بر کمبود نیروی انسانی در بخش هایی از آموزش و پرورش از جمله نبود دفتردار سرایدار و مربی تربیت بدنی در مدارس افزود : در آینده ای نزدیک با استخدام نیروهای کارآمد این کمبودها جبران خواهد شد.

    حاجی بابایی با اعلام اجرای طرح مدرسه محوری گفت : با این کار می خواهیم مدرسه محور تحول فرهنگی در محله باشد و به سمت و سویی حرکت کنیم که مدرسه کانون تمام کارهای فرهنگی هنری ورزشی و علمی شود.

    وزیر آموزش و پرورش همچنین از ساخت هزاران نمازخانه کتابخانه و سالن ورزشی در آینده خبر داد و گفت : سال 89 سال تجهیز مدارس است .

    حاجی بابایی با اشاره به وجود 14 میلیون دانش آموز در کشور تاکید کرد : باید به تفاوت های فردی بین این دانش آموزان توجه کرد تا هر کدام به تناسب استعداد و توانایی های خود از امکانات تحصیلی برخوردار و از تحصیل در هنرستان ها نیز به عنوان یک گزینه اصلی استفاده کنند.

    وی با بیان این که آموزش و پرورش دستگاهی مولد است تصریح کرد : هیچ وزارتخانه ای مانند آموزش و پرورش تولید کننده نیست .

    وی در ادامه از راه اندازی مرکز سامانه اطلاعات دانش آموزی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در سراسر کشور خبر داد و در تشریح این طرح گفت : در این سامانه که به صورت آنلاین است کلیه مشخصات دانش آموزان سراسر کشور اعم از سوابق تحصیلی دوره های
    آموزشی محل تحصیل و غیره ثبت شده و با درج کد از هر نقطه کشور می توان اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد.

    وی با اشاره به غنی سازی اورانیوم پرتاب کاوشگر 3 و پیشرفت های علمی دانشمندان ایرانی خاطر نشان کرد : تمامی این موفقیت ها و افتخارات عامل تلاش معلمان کشور و آموزش و پرورش است .





    کل یادداشت های این وبلاگ
    آدرس جدید وبلاگ آموزش راهنمایی تحصیلی فلاورجان
    [عناوین آرشیوشده]